BODENZIUS

Broarna i Madison County...

Publicerad 2010-05-04 02:26:42 i Allmänt

Imorse när vi startade var nästa delmål Salt Lake City... Nätta 2151 km... Håkan inhandlade jordgubbsmjölk och solglasögon för att mäkta med... Lillguiden påstod att det inte fanns något att se på vägen... Fuck him!! Vi stannade på en rastplats i Iowa och de  hade ett stort förråd av broschyrer (tack Lillstavar´n) om utbudet av kulturupplevelser i delstaten... (Herregud, får en mening vara så lång?) OCH DÄR VAR DEN broschyrernas broschyr! Do the Zoo fick självklart stryka på foten... Vi (Asså alla utom den skäggige) skulle självklart se broarna... Och JA, jag gillar romantiska filmer som man gråter till.. För att bevisa att jag skiter fullständigt i min image, så erkänner jag härmed att jag gillar att lösa korsord också! Freddan gillar också gråtfilmer.. Och................ POJKBAND!!! Vad skönt det är att få lätta på hjärtat så här offentligt!!
En annan go sak är att vi numer kan blogga i bilen... När jänkarna orkat sätta upp master vill säga... Vilket de inte är så flitiga med på landsbygden... Vilket just resulterade i att jag inte kan publicera detta nu... Kan även bero på att vi just körde in i ett oväder... En orkan hade varit ball... Det är 8 mil till Omaha... Där borde de ha en mast tycker man...

Jag kan ju lika gärna skriva lite medan jag väntar... Just nu pågår en het debatt i bilen om hurruvida vi ska ta oss till Grand Canyon via Salt Lake City eller Santa Fe... Håkan vill se mormoner och Fredrik vill se klippiga bergen... Dessutom Känns det som att det är en omväg att åka via SLC, men någon någonstans har någongång påstått att det är en bättre och snabbare väg att ta... Den är ju bara så förbannat TRÅKIG! Om någon planerar att ta I-80 mellan Chicago och Salt Lake CIty, så planera om! Det måste vara landets tradigaste väg...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela