BODENZIUS

Arizona

Publicerad 2010-05-07 06:22:02 i Allmänt

Öken öken öken….  Röda stenar… Gråa stenar… Gula stenar… Variation förnöjer!
Imorse stannade vi till vid en affär, så jag kunde köpa mig en hårborste (jag köpte hårband häromdagen). Trodde att detta skulle sätta stopp för allt ret om min pojkfrisyr, men icke… Tjejer kan också ha pojkfrisyr… Det har en i Lars Vegas Trio sagt!
Vi är bara inne på vår tredje wonderbaum, så vi ligger lite efter men det brukar lösa sig… Vi har nu för tiden alltid en i reserv… Just in case!
När vi var vid Monument Valley (Antagligen den blåsigaste platsen på hela kontinenten), så blåste en tysk gubbes mössa över kanten. (Det var rätt så stupigt) Han hade två små pojkar med sig som fick klättra ner och hämta upp den…
Igår såg vi en tv-reklam från KFC. Det var två friterade kycklingbitar med ost och bacon emellan… Alltså som en burgare men med kyckling istället för bröd… Vi var väldigt laddade när vi stannade på en KFC i indianland… Ack så besvikna vi blev när de inte hade det! Däremot var vi de enda vita i hela stan…
Vi drog vidare till Grand Canyon… Det var högt och otäckt. Jag har tröttnat lite på att bara stå uppe på höga grejer och kolla nerför stup… Jag är ju rädd för sånt!
Det slog mig att vi helt glömt av att äta glass sen vi kom hit… Nu måste vi äta Asmycket glass jättefort och så kommer vi få magknip… Är huvudet dumt, får kroppen lida…
Vi hade förhoppningen att komma till Las Vegas ikväll, men det sket sig… Lillkartan har inte alltid full koll…
Taco Bell är nog det bästa matstället i världen…
Vi hittade ett motell som kostar hälften så mycket som de vi bott på hittills... Dessutom har vi en dörr mellan rummen... Det är ju helt fantastisk... Man kommer liksom inte undan Lill-killen och Håkan hur mycket man än försöker...


Kommentarer

Postat av: Mandel

Publicerad 2010-05-07 19:52:04

HEEEEEEEEEJ!

jag saknar er!!

jag har en as bra förklaring till varför jag inte ens besäkt er blogg... sista inlägget jag läste var nämligen "om ni vill ha mer detaljer så är det rikards blogg som gäller" eller nått i den stilen. min fria översättning, vi lämnar nu över bloggandet till rikard. ops, sorry, ska aldrig ske igen! har jag sagt att jag saknar er!?

sitter och kollar på svensson svensson, för skön snubbe (alla albert och herbert tog slut igår nämligen....). måste ladda inför imorgon, ska jobba då, haha. klockan nio en lördag, heja det nya! Emilie, jag har massa mer knepiga saker att berätta.. men det får jag ta och skriva på fejjan nån gång snart, så inga nyfikna kan kolla! imorgon ska jag få massage av emma. livet är ganska bra....

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela