BODENZIUS

Vi låser dörren in till damernas...

Publicerad 2010-07-14 19:05:30 i Allmänt

 

Någon dåre av något slag har tatuerat in Jesus på Fredrik...

I helgen åkte vi till Kungsbacka för att grilla hos Rikards föräldrar... (De var så klart inte hemma... Nån ordning får det vara...) Vi började med att handla... Fyra flintastekar, grönsaker, potatis (Lill-Grillarn skulle såklart ha potatissallad) och champinjoner... Vi hade ambitionen att äta upp allt kött och vi var väldigt nära... Vi föll på målsnöret... Håkan blev jättetjock och hamnade i kött-koma...

När vi sedan skulle se på bronsmatchen på övervåningen, så dog vi nästan... Igen... Det var hundra grader varmt... Vi fick bära ut TV.n på altanen... När Tyskland hade förnedrat Uruguay spelade vi kubb... Jag och Fredrik vann såklart, eftersom vi hade Fredrik i vårt lag och de andra inte hade någon som helst känsla för det där med kastandet... Vi var grymma... Det var inte dom...

Morgonen efter försökte vi äta frukost på IKEA... Det gick mindre bra eftersom vi var lite sena, så jag åt äppelpaj med vaniljsås...

 

Texten blev konstig... Jag vet... Men jag är oteknisk och har ont i huvudet, så det får helt enkelt vara så...



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela