BODENZIUS

Idag är det minsann ingen vanlig dag...

Publicerad 2010-12-21 20:38:25 i Allmänt

Jag har haft en mycket bra födelsedag... Även om jag inte fick köpa knark för födelsedagsslanten från min bror... Bara körkort inget knark! Jag är ju vuxen nu... Jag borde få bestämma själv... Men han är ju dock nio år äldre, även om han bara är tjugosju, och jag har ju gjort som han har sagt i trettio år, så det kan tyckas lite väl vågat att sluta nu... Mamma gav inga förhållningsregler kring slantarna men eftersom jag har hört att knark är dåligt, så tänker jag lägga allt på körkort...



Ok... Jag medger att de ser rätt oaptitliga ut... Men jag lovar och svär att det är det godaste bästa Madde någonsin bakat till mig... Och hon har faktiskt bakat rätt mycket... Vi gillar ju att äta saker med choklad i osv...




Hmm... Jag kanske inte fick dessa just för att det är min födelsedag, men eftersom jag fick dem på jobbet idag, så räknas det som födelsedagspresent... jag fyller år, så jag bestämmer och nu bestämde jag att det är så...



Eftersom jag fick gå min paraddel idag, så fanns det ju såklart de som visste vilken dag det är en dag som idag idag idag...



Alla vet ju att Dumlekola är bästa kolan...



Bästa Madde har bra smak... ALLA borde ha rosa naglar...



Tårtan var liiite av en besvikelse... Den smakade inte som den brukar... Men men... Det är ju karuselltårta från Nöjds, så vem vågar klaga...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela