BODENZIUS

Hörde jag skål?

Publicerad 2010-12-30 20:21:11 i Allmänt

Egentligen borde man inte behöva vara ute och cykla så här års... Speciellt inte eftersom kommunen misslyckats totalt med snöskottningen i år... Det är stora vallar överallt som man måste forcera och man är inte smidigast i en på tok för stor overall...
Idag var det nära total förnedring... Jag hade tagit på mig min fina overall och skulle via fiket ta mig från omklädningsrummet till garaget och min cykel... Eftersom det är väldigt varmt med overall inomhus, så hade jag inte trätt i armarna i ärmarna... Alla andra (som har overall betydligt oftare än jag) har den så... Det är bara det att de andras overaller (mitt nya favoritord) inte är tre nummer för stora och resåren i magen håller dem på plats... Min resår gjorde inte det... Bästa Mandel hann rädda mig från att inte visa rumpan för alla på fiket... Jag hade visserligen långkalsonger... Men ändå... Jag hade självklart blivit retad för resten av mitt liv...
Det har varit en påfrestande vecka... Igår höll jag på allvar på att frysa ihjäl... Jag förtjänar verkligen att ligga under min filt i tre dygn nu... Jag planerar att inte gå ut på hela helgen... Det gjorde jag inte under julhelgen heller... Jag ska se på film... HELA HELGEN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela